Tuesday 24 April 2012

Hobi saya adalah menonton drama Korea dan juga menonton cerita yang berkaitan dengan hidup idola Korea saya. Untuk menonton video ini saya boleh merujuk ke mana-mana lelaman web seperti di KShowOnline atau pun di televisyen saluran ONE di saluran 124 (Starhub) dan juga di KBS World 115 (Starhub). 

Saya juga gemar medengar  lagu-lagu yang berbahasa Korea sebab ia lebih rancak dan bertenaga daripada lagu-lagu berbahasa Inggeris yang sedang hangat. Dengan mendengar dan mengikut cara mereka menari, saya juga akan terus dapat mengikutnya dan juga dengan menari koreografi ini, mungkin ia akan  membantu saya menguruskan badan saya.

Saya rasa dengan menonton drama korea atau mendengar lagu-lagu korea ini ia akan membuat saya mempelajari bahasa yang baharu supaya ia akan menyenangkan mungkin dalam pekerjaan saya. 

Ibu saya selalu memarahi saya sebab saya selalu sangat menonton cerita korea sebab takut saya akan melupakan adat melayu. Tetapi saya selalu mengingatkan diri saya supaya tidak akan melupakan adat melayu kita.~





Siti Azura 
2/7 
Credits; to owners~

No comments:

Post a Comment